Jak tworzyć innowacje z sukcesem? Wywiad z Wiceprezesem Globalnych Innowacji i Design-u firmy Philips.

breif.pl
Czego nauczysz się z tego wywiadu? W lipcu 2015 podczas kongresu JCI Nordic Inspiration miałem niezwykłą przyjemność słuchać świetnego wystąpienia Paula Gardien – Wiceprezesa Globalnych Innowacji I Design-u Philips. Po kongresie Paul zgodził się na przeprowadzenie wywiadu pogłębiającego punkty jakie przedstawiał w swojej prezentacji. Rozmowa z Paulem otworzyła mi oczy na to co firmy powinny robić aby wdrażać innowacje z sukcesem. Myślę, że te wskazówki będą również wartościowe dla Ciebie.

Wywiad będzie publikowany w 4 częściach:
1. Najbardziej krytyczny element w wielowymiarowym podejściu do innowacji. Część 1 wywiadu.
2. Jak działa innowacja stawiająca w centrum człowieka? Część 2 wywiadu.
3. Jakie paradygmaty I trendy będą znaczące w przyszłości? Zrozum je aby wprowadzac efektywniej innowacje. Część 3 wywiadu.
4. To co naprawdę ma znaczenie w innowacja to wykonanie. Jak krótkie cycle pomagją tworzyć innowacje? Część 4 wywiadu.



Przedstawienie

Paul mogę Cię poprosić abyś przedstawił nam czym zajmuje się Twój dział w Philipsie oraz za co jesteś odpowiedzialny w nim?

Jestem odpowiedzialny za strategię zespołu design-u na poziomie globalnym w Philipsie oraz za zespół projektowania innowacji, który pracuje nad pierwszym etapem innowacji (przyp. z ang. Front End Innovation)
Pracujemy nad nowymi propozycjami (przyp. rozwiązań/produktów) dla Philipsa, ale także nad możliwościami ich realizacji.

Czyli Wasz zespół zarówno wymyśla, tworzy nowe rzeczy jak i jest odpowiedzialny za zaspokojenie potrzeb klientów?

W zespole działamy na etapie Front End i skupiamy się na przełomowych i zmieniających dotychczasowe zasady gry innowacjach. Wspólnie z zespołami poszczególnych dywizji produktowych Philipsa patrzymy na plany i realizację innowacji w ich obszarach. Wkład od użytkowników i interesariuszy jest istotną częścią procesu.

Część I wywiadu
Trwa ładowanie komentarzy...